سمعک نامرئی زیمنس

سمعک Signia Silk Px زیمنس

سمعک زیمنس Silk از سمعک های نامرئی جدید می باشد که به طور کامل درون گوش قرار می گیرد و مناسب افرادی می باشد که نسبت به اندازه و شکل سمعک حساس هستند و دوست ندارند سمعک شان دیده شود.در ادامه با معرفی سمعک Signia Silk Px زیمنس با ما همراه باشید.

سمعک Signia Silk Px زیمنس

در گذشته تجویز سمعک داخل گوشی نیازمند انجام قالب گیری و چندین جلسه تنظیم بود. اما امروزه سمعک جدید Silk Px زیمنس با ترکیب دو فناوری جدید، تغییرات اساسی در تجویز سمعک نامرئی ایجاد کرده است: پلتفرم شنیداری Primax زیمنس و کلیک اسلیو (click sleeve). سمعک سیگنیا Silk Px از سمعک های نامرئی و آماده می باشد که می توان در همان جلسه اول تجویز و تنظیم کرد.

سمعک آماده بدون نیاز به قالب گیری

کاورهای (click sleeve) سیگنیا ازجنس سیلیکون ساخته شده اند و در شش نوع با قابلیت انعطاف پذیری بالا در دسترس می باشند و میتوانند فیت و مناسب بیشتر اندازه های کانال های گوش باشند. این کاورها دارای فضای تهویه هوا می باشند و راحتی بالایی برای فرد ایجاد می کنند. کاورها بر روی سمعک قرار می گیرند و و به صورت عمیق و نامرئی درون مجرای گوش قرار می گیرند.

هر آنچه در مورد سمعک هوشمند باید بدانید!

آشنایی با انواع سمعک ها

هر آنچه در ارتباط با سمعک باید بدانید

این سمعک کیفیت صدا و راحتی استفاده بی نظیری دارد. رنگ قرمز برای گوش راست و رنگ آبی برای گوش چپ می باشد و بنابراین کاربران سمعک می توانند به راحتی سمعک چپ و راست را از هم تشخیص دهند. کاورهای کلیک موجب شده است تا نیازی به قالب گیری نباشد و در همان جلسه اول کاربر از سمعک استفاده کند.

کاربرانی که برای اولین بار می خواهند از سمعک استفاده کنند اغلب تمایل زیادی به استفاده از سمعک های نامرئی نشان می دهند. سمعک Silk با ترکیب ویژگی های زیبایی شناختی و آکوستیکی این مشکل را برطرف کرده است. همچنین سمعک Silk به گونه ای طراحی شده است که عملکردش همانند سمعک RIC اما بدون سیم می باشد.

Signia Silk Primax | Hearing Aids
سمعک سیگنیا

ویژگی های اصلی سمعک Silk

  • ظاهر زیبا و اندازه ای بسیار کوچک (نامرئی)
  • بدون نیاز به انجام قالب گیری
  • تجویز و تنظیم سمعک در همان جلسه اول
  • مناسب افت شنوایی ملایم تا شدید
  • ارائه 6 نوع کاور در اندازه های مختلف همراه با تهویه و بدون تهویه
  • کیفیت صدای بی نظیر همانند سمعک های RIC
  • بهره مندی از پلتفرم پرایمکس Primax
  • قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند بلوتوث دار

لازم به ذکر است که سمعک Silk زیمنس دارای گارانتی تعویض دوساله می باشد و در صورت خرابی سمعک بدون دریافت هزینه سمعک نو به کاربر داده می شود. همچنین کاربران می توانند با صرف هزینه بسیار پایین گارانتی را تا 4 یا 5 سال نیز تمدید کنند.

کیفیت صدای سمعک زیمنس چگونه است؟

سمعک Silk از سمعک های جدید شرکت سیگنیا (زیمنس) می باشد که از تکنولوژی پیشرفته پلتفرم Primax بهره می برد. و طبق مطالعات انجام شده، دو تکنولوژی SpeechMaster و EchoShield این پلتفرم، منجر به کاهش تلاش و تقلا برای شنیدن، ایجاد صدای طبیعی و فراهم آوردن راحتی شنیداری برای کاربران تکنولوژی Primax شده است.

باتری سمعک زیمنس چگونه است؟

سمعک Silk از سمعک های نامرئی می باشد که به طور کامل درون مجرای گوش قرار می گیرد. بنابراین اندازه بسیار کوچکی دارد و در نتیجه باتری آن نیز کوچک و یک باتری شماره 10 با برچسب زرد رنگ می باشد. مصرف باتری سمعک Silk بسته به میزان کم شنوایی، نوع باتری و میزان استفاده روزانه بین 5 تا 8 روز تمام می شود.

اکسسوری ها و ویژگی های دیگر سمعک Silk

سمعک Silk سیگنیا از سمعک های وایرلس می باشد و می تواند به گوشی های هوشمند و سایر لوازم الکترونیکی متصل شود و شما می توانید صدای تلفن، موسیقی و … را به طور مستقیم از گوشی همراه یا تلویزیون به سمعک انتقال دهید. سمعک سیگنیا Silk از سمعک هایی می باشد که می توان به راحتی با نرم افزارهای TouchControl و easyTek از طریق گوشی همراه هوشمند کنترل کرد و می توانید به راحتی صدای سمعک و برنامه های آن را از طریق موبایلتان تغییر دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سمعک زیمنس میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

برای دوستداران موسیقی، سمعک Silk Primax مجهز به ویژگی HD Music می باشد و سه محیط شنوایی برای گوش دادن و لذت از گوش دادن به موسیقی را برای کاربران سمعک فراهم می کند. HD Music تقویت صداهای فرکانس های بالا را بیشتر می کند در نتیجه کاربران سمعک Silk Primax در حیط های شنوایی مختلف اصوات را غنی تر دریافت می کنند.

همچنین سمعک Silk مجهز به تکنولوژی درمان وزوز گوش می باشد و برای افراد مبتلا به وزوز گوش نتایج خوبی با استفاده از این سمعک گزارش شده است. و همچنین برای کم شنوایی ها و ناشنوایی یک طرفه نیز در دسترس بوده و کاربرد دارند. علاوه بر این فرستنده تلویزیون easyTek به شما این امکان را میدهد تا سیستمهای سرگرمی خانگی خود مانند تلویزیون را به سمعکهای Signia Silk خود متصل کنید و صدا را به صورت مستقیم و استریو دریافت نمایید.

اطلاعات بیشتر در مورد سمعک های خانواده Signia Primax

نمایندگی سمعک سیگنیا (زیمنس سابق) | قیمت و خرید سمعک Signia

علاوه بر سمعک Silk، سمعک های پرایمکس سیگنیا در طرح ها و شکل های مختلف برای برطرف کردن نیازهای شنوایی شما در دسترس هستند: سمعک RIC (رسیور درون مجرا)، سمعک پشت گوشی و سمعک نامرئی و داخل گوشی.

سمعک های پرایمکس signia (زیمنس) به منظور پوشش دادن انواع مختلف کم شنوایی در سه سطح تکنولوژی 3px، 5px و 7px طراحی می شوند.

مدل های سمعک های پرایمکس signia شامل موارد زیر می باشند:

  • Ace primax
  • Pure primax RIC
  • Motion primax (پشت گوشی)
  • Insio primax (داخل گوشی)

همچنین سمعک Cellion Primax از سمعک های RIC شرکت زیمنس می باشد که از باتری های لیتیم یون بهره می برد و از پیشرفته ترین سمعک های قابل شارژ موجود در بازار می باشد.

آدرس و تلفن تماس:02156696094-09352202124

تهران.اسلامشهر.خیابان زرافشان.کوچه اول(احمدپورحسین)پلاک15.کاردرمانی اسلامشهر.گفتاردرمانی اسلامشهر.کلینیک توانبخشی یارا اسلامشهر.

منبع: وبسایت رسمی سمعک سیگنیا

نوشته قبلی

روشنگری در مورد لکنت پنهان

نوشته بعدی

هر انچه در مورد سمعک هوشمند باید بدانید؟

دیدگاهتان را بنویسید