هر انچه در مورد سمعک هوشمند باید بدانید؟

در این مطلب مزایای سمعک هوشمند را کشف می کنیم و می بینیم که چگونه آنها می توانند کیفیت زندگی شما را از طریق شنوایی بهتر بهبودی چشمگیر بخشند.سمعک ها در طول سال ها بسیار پیشرفت کرده اند و دیگر دستگاه های بزرگ و زشتی نیستند که ممکن است از گذشته بخاطر داشته باشید. سمعک های امروزی از نظر طراحی فوق العاده، هوشمند,کوچک و براق هستند.

آنها همچنین کاملاً خودکار هستند و می توانند با صداهای اطراف شما سازگار شوند و شنیدن صدا های اطراف را برای شما آسان تر کنند.

سمعک هوشمند(Smart Hearing Aids) چیست؟

سمعک های هوشمند – یا سمعک های دیجیتال – محبوب ترین و موثرترین گزینه برای مدیریت هر درجه از کم شنوایی هستند. این نوع سمعک ها به طور خودکار با محیط شما سازگار می شوند ، بنابراین در حالی که الگوریتم سمعک بین سر و صدای پس زمینه و گفتار تنظیم می شود ، می توانید به راحتی ارتباط به صدای مورد نظرتان گوش فرا دهید.

سمعک های هوشمند باعث می شوند تا لازم نباشد به مغز و گوش هایتان خود فشار آورید تا صدای مورد نظرتان را بشنوید ، بنابراین مجبور نیستید انرژی خود را صرف تلاش برای شنیدن مکالمه کنید وقتی که سر و صدای ناخوشایند دیگری وجود دارد. سمعک در واقع صدای مورد نظر را برای شما برجسته تر می نماید.

این نوع سمعک ها می توانند از طریق اتصال بلوتوث با سایر دستگاه های هوشمند شما مانند تلفن هوشمند یا تلویزیون ارتباط برقرار کنند. آنها به شما امکان می دهند تماس های تلفنی ، موسیقی و سایر موارد صوتی را مستقیماً به سمعک خود بدون نیاز به دستگاه واسطه منتقل کنید. سمعک های هوشمند به این شکل یک تجربه گوش دادن بی نقص را برای شما فراهم می کنند.

مزایای سمعک هوشمند چیست؟

استفاده از سمعک هوشمند فواید بسیاری دارد. آنها نه تنها کیفیت صدای استثنایی و جهت گیری خودکار را برای شما فراهم می کنند ، بلکه دارای ویژگی های منحصر به فردی برای تجربه شنیداری کاملاً منحصر به فرد هستند. با کمک سمعک هوشمند قادر خواهید بود:

  • حتی در نویز (سر و صدای مزاحم) پس زمینه به وضوح بشنوید
  • مکالمه را بهتر درک کنید
  • تماس های تلفنی ، موسیقی و صدای تلویزیون را به جریان بیندازید
  • سمعک های خود را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند کنترل کنید
  • به طور خودکار برای صدا در اطراف خود تنظیم کنید
  • سمعک های خود را به راحتی شارژ کنید

سمعک های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که شنوایی با کیفیتی را برای شما فراهم می کنند. شما قادر خواهید بود تمام صداهای مورد نظر خود را بشنوید و حتی مهارت های شناختی خود را ارتقا دهید. شنوایی بهتر با این دستگاه ها راحت تر است.

مزایا و امکانات بیشتری که سمعک‌ هوشمند ممکن است ارائه دهد چیست؟

آشنایی با انواع سمعک هوشمند

مانند برخی از ساعت های هوشمند جدید ، برخی از سمعک های پیشرفته می توانند بفهمند که صاحب دستگاه سقوط کرده است یا زمین خورده است و به این طریق به افراد کمک رسانی کنند، سپس در این شرایط آنها به صورت بی سیم به تلفن هوشمند کاربر متصل می شوند تا با مخاطبین از پیش انتخاب شده (نزدیکان مانند فرزندان یا والدین) یا شماره های اضطراری تماس بگیرند یا به این شماره ها پیامک بدهند. برای کارکرد این ویژگی ، سمعک باید در نزدیکی تلفن هوشمندی که با آن جفت (pair) شده است قرار داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سمعک زیمنس میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ثبت فعالیت های ورزشی

به جای استفاده از یک دستگاه اندازه گیری ضربان قلب ، گام شمار یا ساعتی هوشمند ، این نوع از سمعک ها می توانند حرکات ورزشی (به طور مثال تعداد قدم های کاربر) و میزان ضربان قلب کاربر را ردیابی کرده و اطلاعات را با تلفن هوشمند شما به اشتراک بگذارند.

اندازۀ کوچک تر

برخی از سمعک های تازه منتشر شده تقریباً به طور کامل در مجرای گوش قرار می گیرند. در نتیجه از انواع دیگر سمعک ها که عمدتا پشت گوش قرار می گیرند، کوچکتر ، سبک تر ، راحت تر هستند و کمتر در معرض دید دیگران قرار دارند.

آدرس و تلفن تماس:02156696094-09352202124

تهران.اسلامشهر.خیابان زرافشان.کوچه اول(احمدپورحسین)پلاک15.کاردرمانی اسلامشهر.گفتاردرمانی اسلامشهر.کلینیک توانبخشی یارا اسلامشهر.

منبع: Heartearboutique ، AARP

نوشته قبلی

سمعک نامرئی زیمنس

نوشته بعدی

سکته مغزی.خشکی مفاصل.راهکارها

دیدگاهتان را بنویسید